Keresztszemes Kiállítás 2014. Campona


A ma délutánom a Camponában telt. Elmentem megnézni a Keresztszemes Kiállítást. Idén ugyan nem volt kiállítandó munkám de ettől még nagyon élveztem. Egyedül mentem, jó volt körbe járni, gyönyörködni, megnézni az öltéseket. Rengeteg fotót csináltam, a blog sajnos nem alkalmas mind megjelentetésére de az első három helyezettet illetve az én kedvenceimet megmutatom. A többi képet a Facebook oldalamon fogjátok megtalálni. :)
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.745707058806446.1073741835.732538600123292&type=1

Voltak kiállítva előfestett gobelinek is. Tetszettek és érdekes volt látni az előfestett és a leszámolós között a különbséget. Főleg nekem mert sosem varrtam még előfestettet, de nem is fogok. Az én szívügyem a leszámolós. :)

2. helyezett

1. helyezett

3. helyezett


Ez a kettő pedig az én kedvencem.


A kiállítás Budapesten a Camponában tekinthető meg az első emeleten. Még 20.-ig van nyitva, belépés ingyenes. A kiállítótérben 40-50%- os kedvezménnyel lehet vásárolni készleteket és előfestett gobelineket is. A boltban pedig - Fonalbirodalom 1. emelet - 20% -os kedvezmény van minden keresztszemes készletre.
Én ezúttal megálltam és nem vettem semmit mert már túl sok a kivarratlan készletem itthon. :)

Megjegyzések

  1. Drága Csillu!
    Mind-mind nagyon szép! <3
    A 2. helyezett ménes, nálam is itt rejtőzik a fiókban sajnos kivarratlanul! Nagyon kedvelt darabja a keresztszemes kiállításoknak, ennél a képnél még a keret is különlegesen szépen kiemeli a kép témáját! Ezt a kézimunkát egy kreatív hölgy úgy mutatta be a boltjában, hogy az előtérben álló egész alakos lovat hímezte csak ki, de már ez az egy alak elég volt ahhoz, hogy beleszeressek és megvásároljam a kézimunka készletet! :) A hímzett-horgolt gerbera művészi szépségű, de a két oldalán lévő virágok is gyönyörűek! Számomra minden évben, amikor eljutok a kiállításra végignézni mások csodálatosan szép és igényes munkáit különleges élmény! Egyrészről élvezem, gyönyörködöm, másrészről tapasztalatot gyűjtök! Köszönöm, hogy láthattam ezeket a képeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. n köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és végigbogarásztad őket. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése