Rózsák

Van három elkészült pici virágom amikkel még nem kezdtem semmit. Itt írtam róluk.  http://amina1973.blogspot.hu/2013/10/eddigi-picikek.html
Ötletem se nagyon volt velük kapcsolatban. Lehetne kereteztetni, talán párnának is jól mutatna de valahogy egyik ötlet sem fogott meg. Aztán elkezdett mozgolódni bennem a foltvarrás ötlete. Egy szép kis foltvarrott kép, középen valamelyik virággal. Aztán az ötlet elpihent pár hónapig, nem foglalkoztam vele majd pakolás közben kezembe kerültek a virágok és velük a gondolat is előkerült, hogy kezdeni kéne valamit velük. Egyik nap tehát hazafelé bevetődtem a Meseboltba ( http://www.mesebolt.com/ ) és kettő virághoz meg is találtam az anyagot. Most már csak meg kell varrni őket. Nem csináltam még ilyet, de remélem sikerül és nem bénázom el. Ha kész, hozom róluk a képeket ha elbénáztam akkor majd hallgatok nagyokat. :D
Most csak az anyagokat és a virágokat mutatom be. A krizantémhoz is megvan az ötlet de arról majd később.

Piros rózsa

Sárga rózsa



Megjegyzések