Keresztszemes Kiállítás 2020


 Lányok, repes a szívem. Hosszú évek után végre újra egy olyan keresztszemes illetve kézimunka kiállításon vehettem részt amire már nagyon régóta vágytam. Normális méretű kiállítóterem, rengeteg szebbnél szebb pályamunka mind keresztszemes mind gobelin illetve egyéb kategóriában. Bocsássátok meg nekem, hogy elfogult vagyok a keresztszemesek felé ( bár a kedvencem mind a téma mind a kivitelezés miatt egy gobelin lett), de végre eszméletlen erős volt a felhozatal! Boldog vagyok, mert végre nem csak neten csodálhatom meg számomra sok kedves alkotó művét, sokan a sok-sokx csoport tagjai is és persze az oldal követői is és borzasztó örömmel ismertem fel számomra oly kedves neveket. Lányok, ez a kiállítás mesés, olyan hímzéseket láthattam, hogy csak lestem leesett állakkal, az első helyezettek, abszólút megérdemelten nyertek, a Hermelines hölgyért egyenesen rajongok. Egy festmény keresztszemre vagy gobelinre konvertálni eszméletlen nehéz, de ez a kép kb jobb, mint az eredeti! Csodálatos konvertálás, csodálatos hímzés, engem megvett kilóra!


A másik első helyezett egy mandala, én nem kedvelem a mandalákat, de ez egyszerűen gyönyörű, nem beszélve a kivitelezésről ami páratlan!


A második helyezettnek szintén nagyon örültem, mert az illető hölgy minden hímzését ámulva bámulom, egyszerűen nem tud hibázni. Tökéletes öltések, fantasztikus hímzés ha nem lett volna a Hermelines hölgy én őt tettem volna első helyre.


A harmadik helyezett pedig kis kép ugyan főleg a többiek mellett, de atyaúristen! Lenvászonra ezt megalkotni, minden kalapom emelem az alkotó előtt!


Csodálatos képeket volt ma szerencsém látni, természetesen mindet le is fotóztam és albumba töltöttem a Sok-sokX oldalon.

https://www.facebook.com/media/set/?vanity=732538600123292&set=a.3480494935327631

Külön öröm számomra, hogy a sárga írisz különdíjat nyert ami nem csak azért volt meglepő, mert, hogy egyáltalán labdába rúghatott bármelyik képem ennyi csoda között, de hogy az pont ő és nem a pipacsok...És én el se akartam vinni. :D

Szóval, lányok száz szónak is egy a vége, menjetek el, nézzétek meg a kiállítást és ha idén nem neveztetek akkor jövő májusban ne hagyjátok ki a lehetőséget. :)

Zárásul még néhány kép a többit pedig az oldalon az albumban tudjátok megcsodálni.

https://www.facebook.com/media/set/?vanity=732538600123292&set=a.3480494935327631












Megjegyzések

Megjegyzés küldése