Egy kis karácsonyi előzetes

 Nem biztos, hogy elkészülök vele idén karácsonyra, de nem is kifejezetten ez a célom vele. 

Vmelyik nap pakolásztam a készleteimet, hogy előkészüljek a készletes videóra, és a kezembe akadt ez a még tavaly vásárolt Magic Needle csoda és gondoltam miért ne bökhetnék bele?

Nos a kép nagyon szép, egyedi és különleges, nekem nagyon tetszik. Az anyag 14 coutos szürke aida olyan amire a pipacsokat is varrtam és a színe miatt nagyon szeretem. Viszont jó Magic Needle szokás szerint ezt is annyira kikeményítették, hogy a ráma valósággal leugrik róla plusz ahogy már a pipacsoknál is tapasztaltam a halványszürke fonalat valósággal megeszi. Folyamatosan szakad, lassan 10 centis darabbal kell már varrnom, de az meg nagyon lassítja a haladást. Ráadásul kombinált színbe is bele kell fognom és nagy élmény amikor a szürke elszakad, a zöld meg nem. Ja, és sajnos az sem segít rajta, hogy kimosom az aidát, ez a keményítő egyszerűen nem hajlandó távozni belőle. Szóval szenvedés a köbön, de a végeredmény hiszem, kárpótolni fog.



Itt lehet megvenni:

https://www.xplus.hu/christmas-candle---karacsonyi-gyertya_371310

És a videó linkje amiben a felhalmozott készleteimet mutatom be:

https://www.youtube.com/watch?v=mbwHYR2710g&t=2s

Megjegyzések