Vitorlás - összefoglaló

A vitorlás egy RTO készlet, 2013. júliusában vásároltam. Még a Keresztszemes kiállításon tettem rá szert. Fiam kérése volt és úgy volt, hogy ő fogja megvarrni is. El is kezdte, de aztán évekig csak kallódott a szobájában így végül én fejeztem be.
Varrtam már több RTO készletet előtte, a napraforgó és a három picike virág mind RTO-k voltak. Nagyon szeretem ennek az orosz cégnek a mintáit, kevés színből alkotnak nagyon látványos képeket. Eddig még egy készletükben sem csalódtam.
2017. márciusban vettem át fiamtól a kép varrását, akkor így festett.


Gyorsan haladtam vele, főleg, mert semmi hiba nem volt benne, a fiam sehol sem számolta el és szép egyenletes öltésekkel dolgozott.
Májusban már itt tartottam.


Nyáron semmi időm nem volt rá. Teljesen leállt a projekt. Szeptemberben folytattam, októberben már így festett, de még mindig nem volt menő vitorlás inkább csak egy ladik. Amúgy itt már kezdtem úgy érezni, hogy a Titanic építése gyorsabban haladt anno.


2018 januárjára készült el a hajó. Csodaszép, impozáns látvány lett, igazán fenséges. Csak a kötélzet hiányzott. Aki utál kontúrozni annak valóságos rémálom. Lespórolni viszont nem lehetett, mert hogy festett volna kötélzet nélkül?


Több napos szenvedés következett. Kismillió visszabontás, az összes orosz anyukájának elátkozása, a saját hülye fejem szidása, hogy ezt bevállaltam, de végül kész lett. Megérte!


A keretezőhöz még mindig nem jutott el szegény, de ami késik nem múlik. :)


Megjegyzések