Vásároltam

Amint azt az előző bejegyzésben említettem leálltam a sárkányokkal. Az ok , hogy nem tetszik a zöld sárkányhoz adott aida színe. Csúnya mustár színe van. A sárga sárkányhoz fekete aidát adtak ezért először arra gondoltam, hogy a zöldet is feketére varrom meg, de gyorsan elvetettem az ötletet, mert a zöld nem tetszik a feketén. Így viszont maradt a kérdés, hogy milyen anyagra varrjam a zöld sárkányt és hogy egyforma legyen-e a két sárkány háttere? Nos ez utóbbi kérdés még nyitva van, de a zöld sárkányhoz ma megvettem az anyagot és rögtön dupláztam belőle hátha végül a sárga sárkányt is azzal a háttérrel szeretném. Ha nem akkor aidából sosem elég.
Persze az Éva Kézimunka boltból nehéz ám úgy kijönni, hogy csak azt veszed meg amit eredetileg terveztél. Nekem sem sikerült. Egy 25 centi átmérőjű keret és egy leakciózott Dimensions készlet jött haza velem. A szerzeményekről majd lesz videó is addig csak egy fénykép. :)



Megjegyzések