Macska keretben :)

Mindössze két havi munka. Nagyon gyorsan haladtam vele, főleg mert ajándékba szántam és szerettem volna, hogy barátnőm minél előbb megkapja. Ez a kép a megvételtől kedvenc volt. Csajos, elegáns, cuki és macska! Ennél több nekem nem is kell. Ezen a képen mindent szeretek. Kedvencem a cipő, a táska, a kis sapka a macska fején. Gyöngyökkel van díszítve, ez külön nagy ötlet, remekül feldobja a képet.
A keret nehéz választás volt. El kellett döntenem, hogy a csajsziságot vagy az eleganciát akarom-e hangsúlyozni. Végül az elegancia győzött, főleg mert ismerem barátnőm ízlését. A keretezéssel amúgy is vigyázni kell. Felteheti a koronát a műre de agyon is vághatja az egészet. Figyelembe kell venni a kép színvilágát, stílusát, hangulatát. Ezekre figyelve választottam végül és az eredmény magáért beszél.



Megjegyzések