Keresztszemes kiállítás - Westend

Ezen a kiállításon én is részt vettem a szamurájjal és a macskával. Gyönyörű munkák voltak itt kiállítva, az enyémek eltörpültek mellettük. :)
A kiállítás fantasztikus szép volt, rengeteg csodálatos kép volt kiállítva. Mivel ezen én is részt vettem mint kiállító különösen kedves volt szívemnek ezért szinte minden nap elmentem. Külön öröm volt számomra, hogy több facebookos csoporttársam is rész vett. Nagyon jó volt élőben megcsodálni a csodálatos munkáikat. Fantasztikus, hibátlan munka mind.
Természetesen a kiállításhoz kedvezményes vásár is tartozott, én is bevásároltam. Három picikét és két nagyot vittem haza. Az egyik nagyot fiam fogja majd megvarrni, a másikat pedig én bár szintén az ő választása és a kép is az övé lesz.
A fehér macsek az enyém :)


A szamurájom :)


















Ez a fiam által választott kép, ezt fogja ő kivarrni
London - ez egy komoly, nagy kép. Sosem varrtam még ekkorát, de majd igyekszem.

Az egyik picike. Krizantém

Másik pici.

Még egy pici.

Megjegyzések