Locsolókanna

Újabb Mp Studia, újabb anyagváltás, de ezúttal egy kis csavarral. Ezt a mintát megvettem, mert nagyon tetszett, de kezdetektől tudtam, hogy nem lesz belőle kép, mert nem éreztem falra valónak. Viszont megvarrni meg akartam, mert pozsgások, mert lilás rózsaszín, mert eszméletlen jó a színvilága. Szóval úgy döntöttem, hogy kis párna/tűpárna lesz belőle. Igen ám, de 14-es aidára varrva annak túl nagy lenne, 2x2 szálon varrva 28-asra szintén így húztam egy merészet és egy 22-es nem tudom milyen árnyalatú pink aidát kapott. Ezen 1x1 szálon varrva gyönyörűen picike lett, igazi cukiság amit csak a tűpárnává alakítással ronthattam volna el, de nem így lett. Igazi bájos darab lett belőle amin kivételesen minden harmóniában van egymással és imádom. Nem is lesz belőle ajándék, megtartottam. :D
Látjátok rajta azt kis cuki ollót? :D


1x1 szálon varrtam 1 szállal. A kombinált színeket úgy oldottam meg, hogy az alsó átlót varrtam az egyik színnel a felsőt pedig a másikkal így nem kellett két szálat erőszakolni át az aidán.






Megjegyzések