Kövirózsa

A sok kis Mp Studia készletemből ez az első amit kivarrtam. Videókban már bemutattam ezeket a készleteket és ott be is számoltam a hozzá adott anyagok sztem meglehetősen gyatra minőségéről. Ez a véleményem semmit nem változott sőt... Emiatt egyértelmű volt számomra, hogy mindegyik készletben ki fogom cserélni az aidát vagy másik aidára vagy vászonra. Végül mindegyikbe 28 countos vászon került főleg abból a megfontolásból, hogy egyik képnek sincs háttere és emiatt vásznon jobban mutatnak, mint 14-es aidán. És ha már csere akkor a színen is változtattam és mindegyik készletet színes vászonra álmodtam.
Az első a sorban a kövirózsa volt ami egy pasztell zöld 28 countos pamut vásznat kapott és hihetetlen jól mutat rajta. 2x2 szálon varrtam, de két szállal, mert ez egy picit lazább szövésű vászon és emiatt jobban fedte a két szál. Pár napos munka volt, nagyon szerettem varrni. Annak ellenére, hogy a picikhez silány anyagot adnak én szeretem ezeket a készleteket, mert csodásan részletgazdagok, a gamma fonalak továbbra is meseszépek és ebben a készletben kellően rövidre vannak vágva emiatt nem is szakadnak egyáltalán. Egy szó mint száz az anyagváltásnak köszönhetően igazi örömünnep volt ennek a készletnek a varrása. :)
A keretezést saját kezűleg csináltam, nagyon jól mutat ebben az egyszerű barna keretben. Mellette pedig a Pepcoban vásárolt mű kövirózsa is telitalálat lett úgy érzem.







Megjegyzések