Végre megérkeztek!

 Hát igen. Még május végén rendelt csomagom futott be végre októberben. Nagyon vártam már és nagyon bosszankodtam, mert Ukrajnából hónapok alatt érkezett meg és még mindig hiányzik belőle két termék, de végre itt van és csodaszépek. 

Az első egy gyönyörű ollótartó. Az ollóőrt vigaszként kaptam ajándékba. Nem az ukrán cégtől hanem az Xplus webáruház tulajdonosától. :)



 Mindig vágytam egy tűőrre is, rögtön három félét is rendeltem, de csak egy érkezett meg.


Többfajta fonalrendszerező, ezek a készletből varrásnál fognak majd jól jönni a papír rendszerezők helyett.


És végül ez a csodálatos doboz amiben a Kreinik fonalaimat tudom tárolni.



Végül pedig videóban is megmutatom ezt a sok kincset plusz még két Dimensions készletet.








Megjegyzések

  1. Örülök, hogy megkaptad a kincseidet!!! ❤️❤️❤️ :)))
    Kár, hogy az ollótartó nem tudja a polcot díszíteni, mert rárabol a macskád :(
    Most mondanám, hogy add nekem, én majd vigyázok rá, de összesen kettő hímzőollóm van, kihasználatlan lenne nálam :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése