Keretezőnél jártam. :)

Három képet kereteztettem be júniusban. A margarétákat, a Provance illatait és Anna Petunova rózsáskertjét. A margarétákról már írtam itt: http://amina1973.blogspot.com/2020/05/magic-needle-margaretak.html, most csak a bekeretezett képet mutatom. A keretezés a Darvasnál készült, szeretek velük dolgoztatni, eddig még nem csalódtam bennük.





A Provance illatai egy Mp Studia készlet. Nem túl drága és még akciós is volt, több videóban is bemutattam. A hozzá adott 14 ct-os fehér aidát kicseréltem 28-as zöld vászonra, mert sztem jobban illett hozzá és az eredeti aida meg pocsék minőség volt. :(
14 hímzésnap alatt készült el, a varrás folyamata képekben itt található meg: 



Anna Petunova Rózsakert képe egy közös hímzés keretében készült el. Anna Petunova adta a mintát és nem kevés vállalkozó szellemű Anna rajongó pedig megvarrta. :) Gyors munka volt, nagyon szerettem varrni. A varrásról képek itt találhatóak: 


A fűszernövények és a rózsakert keretezését a tőlem nem messze lévő keretezőre bíztam. Nem bonyolult keretezésekben ők is nagyon profik, évekig csak hozzájuk jártam. :)

Megjegyzések