Újdonságok

Állhatatlan vagyok. Az életem sok területén visszafogott, rendszeres ember vagyok, de a keresztszemezés az nem ilyen. Mostanában gyakran hangzik el tőlem a mondat, hogy nem veszek több készletet/mintát. Aztán ahogy elhangzik ez a mondat el is száll abban a pillanatban, hogy szembejön velem valami szépség ami kell. :D
Szóval jöjjenek az újdonságok.
Régi nagy álmom a Dimensionstól a Párizsi piac című csodálatos kép amibe a megjelenése pillanatában szerelmes lettem, mint anno a szamurájba, de mindig tolódott a megvétele. Mostani ára 19 ezer forint, Amerikából rendelve 12 ezer körül, plusz pk, de most ugye a forint romlása miatt ez magasabb. Velem szembe ez most úgy jött, hogy egy hölgy az egyik keresztszemes csoportban eladásra kínálta fel és azon az áron kihagyhatatlan volt, szóval ezúttal nem haboztam. Hogy mikor fogom kivarrni az kérdéses, de most végre megvan. :)


a mintarajz elég apró, muszáj lesz majd nagyítani rajta

18 countos aidát adtak hozzá és rengeteg csodaszép fonalat. De tényleg...Mindig is imádtam a Dimensions fonalait, selymesek, puhák, káprázatos színekben ragyognak, öröm velük varrni.
Két apróságot is rendeltem, ezeket már Amerikából, az egyik szintén Dimensions és egy nálunk nem kapható Mill Hill készlet. A Mill Hill és az árak miatt megéri erről az oldalról rendelni. Gyorsak, megbízhatóak, két héten belül megérkezett a csomagom. Amit még tudni kell róluk, hogy pk-val is olcsóbbak ,de sajnos DMC fonalat csak Amerikába és Kanadába szállítanak ami miatt a szívem szakad meg, mert fél dollár egy motring DMC náluk.

18 countos aida, rengeteg csodaszép fonal, jól olvasható mintarajz. Ez a petite collection egyik karácsonyi darabja a kávé/teaház. Természetesen később beszerzésre kerül majd a másik darab is a játékbolt.

Egy tengeri sampler, karton alappal amit majd lecserélek aidára, nem túl sok fonallal és rengeteg gyönggyel. Ideje elkezdeni gyakorolni a gyöngyhímzést is. :)
A beszerzett mintákat egy másik blogbejegyzésben fogom majd bemutatni. Sok van. :D
Az amerikai oldal webcíme:
https://www.123stitch.com/


Megjegyzések