Pipacsok és margaréták

Ezzel a készlettel még szülinapomra leptem meg magam és február 28.-án kezdtem el. Mivel mellette még varrtam a mackócsaládot most meg a francia bulldogot nem halad túl gyorsan. Nagyon szeretem varrni, az aida amit adtak hozzá bár csak 14 countos álomszép színű ezért nem cseréltem le vászonra bár megfordult a fejemben. A Magic Needle Gamma fonalakat ad a készleteihez ami kicsit sprődebb, mint a DMC és könnyebben tekeredik meg, de fantasztikusan szép színekben pompázik és nagyon jó vele varrni.








Imádom ezt a képet, csodálatosan szép lesz amikor elkészül. :)
Annyira nagyon kedvencem lett amúgy, hogy ő a főszereplője az új "varrjunk együtt" sorozatnak a csatornámon amit sztem érdemes követni. Kicsit csacsogósabb, személyesebb jellegű, kötetlenebb videók és az eddigi visszajelzések szerint sokaknak tetszik. :)


Megjegyzések

  1. Képen is csodaszépek a színei, nemhogy élőben :)
    Nagyon jól haladsz vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, most még gyorsan befejezem a bulldogot és folytatom. Szerencsére a bulldog pont olyan gyorsan haladó, mint gondoltam.

      Törlés

Megjegyzés küldése