Macicsalád

A farkasos fiaskó után azt mondtam, soha többet előfestett és komolyan is gondoltam. De mint tudjuk ember tervez...
Egy kolléganőm rendszeresen varr kínai előfestett készleteket és az egyik rendelésnél egy képből 14 countos aidával rendelt amit mivel ő a 11-est szereti felajánlott nekem. Vívódtam egy kicsit, de mivel úgy tűnt, hogy rendben vannak a színek átvettem tőle. Neki is láttam amolyan kikapcsolódásként, mert ezt nem kell számolni ezért könnyebb dolgozni vele. Egyelőre a színek rendben vannak, semmi nagyon durva oda nem illő szín bár a fonal mennyiséget itt is elszámolták, a háttérre nem lett elég amit adtak. Plusz mindjárt elő is került a kínai "DMC" hibája, hogy a kódolás nem mindig egyezik az eredeti DMC-vel. Az egyik szín konkrétan kb három árnyalattal sötétebb az eredeti DMC-vel, mint a kínaival. Szóval erre nem árt odafigyelni.
Íme a videó róla. :


Plusz a fázisképek. Színenként varrom, így gyorsabb, egyszerűbb.

kezdés

vittem magammal Debrecenbe

két szín kivarrva bár az előfestett háttéren nem nagyon látszik

Megjegyzések