Keretezek

Időnként készítek kis képeket is amiket méretük miatt nem érdemes keretezőhöz vinni hiszen többe kerülne a leves, mint a hús. Ezért úgy gondoltam, hogy ideje megpróbálkoznom magamnak a kis képek keretbe helyezésével.
Természetesen nem gondolom, hogy lehet olyan szép az én próbálkozásom, mint egy profié, de ma már annyi szép, olcsó keretet lehet kapni különböző helyeken, hogy úgy gondolom bátran lehet próbálkozni és a megfelelő keret megtalálása is lehet szórakoztató. 
Az első ilyen "keretezésem" a blackwork cica lett aminek a keretét a Pepcoban találtam meg potom 230 forintért és szerintem tökéletesen passzol hozzá. Íme:


A témában videó is készült. A videóban elmesélem a hiba kijavítását is. :)



A másik kép amit én kereteztem be az egyiptomi képem. Neki sokáig kerestem a keretet és végül a férjem lepett meg az igazival. Íme:

Videó is készült róla:



Megjegyzések