Lila-zöld szépségem tündöklése és bukása

Újabb picike darabot akartam hímezni és erre egy zöld-lila színkombinációs virágos biscornu mintát választottam. Biscornut (tűpárna) még nem varrtam, épp itt volt az ideje. Ugyanakkor az a fura helyzet állt elő, hogy csak az egyik szín van meg az itthoni készletemben - így is régen jártam már. Ez persze nem szegte kedvemet, kiválasztottam egy kallódó 14 countos fehér aidát és elkezdtem azzal egy színnel. Pár öltés után már készen is volt az egyik virág egy része. Íme:


Majd ezután jött a hideg zuhany. Amíg pakoltam el, Ízisz megkaparintotta az anyagot és mire visszaszereztem tőle egy helyen kiszakította az aidát. Szóval kuka. Most pedig itt ülök és nincs több 14-es aida itthon, illetve van csak pink, de az nyilván nem kerülhet szóba. Tehát, hogy újra eltudjam kezdeni mehetek új aidát venni és persze akkor már megveszem a hiányzó fonalakat is hozzá.

Megjegyzések

  1. Ó, nagyon sajnálom, ez szörnyen elkeserítő :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is mérges voltam, de most már nem bánom, mert újrakezdtem és ezúttal egy sokkal szebb anyagon. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése