Egyiptom - összegzés

Elkészültem a kis egyiptomi képemmel.
Régi vágyam volt már egy egyiptomi kép elkészítése és a mostani keresztszemes magazinban magjelent egy egyiptomi kép aminek egy részlete nagyon megtetszett. Nem akartam az egész képet elkészíteni, mert igazán csak a szkarabeuszok fogtak meg rajta ezért döntöttem úgy, hogy csak egy részletet fogok megvarrni a képből.
2018.07.08.-án kezdtem el egy itthon kallódó 25 countos vászonra varrni és gyorsan haladtam vele.

Középen kezdtem varrni, gyorsan elkészültem a fáraóval.
A varrásba Ízisz is besegített, bár gyorsabban nem ment vele a munka, mert lopkodta a fonalakat. :)


Egy hónap eddig jutottam vele ami nem túl gyors haladás, de nem is volt időm mindig varrni.
A szkarabeuszok kontúrozásakor eltértem az ajánlottól és aranyfonallal varrtam ki. Így sokkal elegánsabb és csillogóbb lett. Kifejezetten feldobta a képet.


Már csak a teteje hiányzott amin szintén változtattam, mert végül úgy éreztem, hogy nem illene az arannyal elegánssá tett képhez a nagyon színes befejezés, ezért csak a halványsárga részeket varrtam ki amitől kicsit áttört csipkeszerű lett az eredmény és a kész munka igazán elegáns lett.
2018.08.29.-én készültem el vele.


Nem bántam meg a módosításokat, sőt nekem így sokkal jobban tetszik. Jó kis kaland volt, szerettem ezt a képet varrni és szerettem, hogy a kész kép menet közben alakult ki.
Videó a kész képről.




Megjegyzések

Megjegyzés küldése