Egérkék

Ezt a készletet már bemutattam egy videóban a másik Aliról rendelt készlettel együtt. Betegállományban vagyok, fekszem ezért van időm varrni. A tigrist megint nem varrhatom, mert férjem itthon van és meglátná. A HAED minta mellé meg le kéne ülni, de az egyelőre szintén nem megy ezért ezt kezdtem el.
Mivel kínai és olcsó készlet voltak fenntartásaim vele kapcsolatban. Ezek azonban már a kicsomagolásnál elmúltak. Korrekt kis készletet kaptam a pénzemért. Bőséges fonalmennyiség ami DMC-nek van megjelölve. Valóban az, de a kínai változat. Nem jobb, nem rosszabb csak egy picit más. A DMC-t is Kínában gyártják és ez az ún selejt ami az európai/ világpiacra nem felel meg. A szó hagyományos értelmében azonban nem selejt. Kicsit selymesebb, csúszósabb, mint a DMC, de a színei élénkek, bírják a mosást, nem fakulnak. Az én problémám az vele, hogy a vége hamar kopik ezért rövidebb szálat kell venni a varráshoz tehát többször kell befűzni. Kis mintánál ez nem gond, nagyobbnál már késleltetheti a haladást ha valaki egy tűvel varr.
14 countos merevített aidát adtak hozzá. Ránézésre ez is DMC. Szépen, egyenletesen szövött anyag és még a szélét is körbeszegték. Én ezzel még egyetlen nagy márkánál sem találkoztam és meg kell mondjam, tetszik. :)
Két szállal kell varrni, a mintalap jól követhető, könnyű leszámolni. Sajnos jelölni nem tudom a haladást rajta, mert fényes, csúszós papír ezért nekem nagyon oda kell figyelni a számolásra. Bontottam már vissza minden egérkében ami bosszantó, mert pl a tigrist eddig csak egyszer kellett bontani kb öt öltést.
Gyorsan haladok vele. Január 26.-án kezdtem el és már három egérke készen van. Bűbájos minta, de itt bizony kontúrozni kell. Sokat. Aki utál kontúrozni azt lehet elijeszti,de nem kell. A kontúr adja meg a legtöbb xszemes minta lényegét. Attól lesz kész, egész a kép. Majd hozok egy olyan képet ahol megmutatom a különbséget kontúrral és anélkül az egyik egérkén.
És akkor a haladás képekben.

elkezdve 2017.01.26.


első egérke hozza a mártást vagy mézet


második egérke hozza a bogyós gyümölcsöket


harmadik egérke krumplit cipel

A kicsomagolásról a videó:

Megjegyzések