Lanarte - Tigris

Az újonnan tanult öltésekkel megtáltosodtam. A megtanulás után egy nappal itt tartottam.


Egy héttel később itt.

Azt hiszem, ez magáért beszél. :)




Megjegyzések

  1. Már most is nagyon jól néz ki...Elmesélnéd mit tanultál, hogy gyorsabban himzel? Egyébként is nagy kedvencem a tigris, már himeztem is ,párat, de ez azért más be kell valljam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera! Ezen a linken tudod megnézni róla a videót.
      https://www.youtube.com/watch?v=ePF8IanGHZU

      Törlés
  2. Köszönöm..Közben egész véletlenül Rád találtam a facén és hogy ott érdeklődtél a lányoktól...Így már tudom miről van szó..Rosszul látok, igy csak 14-es aidára himzek, vagy 2 szálasan, vagy három szálasan... .nem igazán sikerül ugy ölteni hogy ne a két szál közzé sikerüljön a leöltés... Próbáltam már ezt a félöltést,és utána a másikat, de igazából nekem nem jön be...
    Várom a többi fázis fotódat is... gyakran benézek hozzád...Békés ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áldott ünnepeket kívánok én is neked. :)
      Örülök, hogy tetszik az oldal.

      Törlés

Megjegyzés küldése