Valentine's Kitten - összegzés

Ezt a készletet még az Éva Kézimunka egyik akcióján vettem jó régen a párjával együtt. Azóta állt a szekrényben és várta, hogy sorra kerüljön. Keresztlányomnak ígértem egy cicás, lehetőleg cipős cicás képet miután édesanyja kapott tőlem egy ilyet és hát persze gyerek, neki is kell. Egyértelmű volt, hogy nem ugyanazt a képet fogom még egyszer megvarrni, de nehéz volt olyat találni ami illik egy majdnem tini lányhoz, viszont nem giccses. Ez a kép végül minden feltételnek megfelelt. Annyira, hogy még én is beleszerelmesedtem kicsit.


Megint egy Thea Gouverneur. Sejtettem, hogy Londonhoz hasonló lesz a minősége és nem csalódtam. Álomszép színek, DMC fonal, jól áttekinthető mintarajzok. A fonalak előre befűzve szimbólumok szerint bár a színkódokat nem adja meg.
2016.01.28.-án kezdtem el, úgy számoltam kb 2 hónap alatt lesz kész.


Gyorsan haladtam vele, a lufikkal kezdtem.




Nagyon tetszik, hogy ebből a pár színből olyan hatást hoztak ki, mintha tényleg héliumos lufi lenne. Ezután a cica következett.


Miután kész volt a feje, következett a szeme, mert zavart, hogy varrás közben úgy les rám, mint döglött pisztráng a tányéron.


Gyönyörű, zöld cicaszemek.
Innentől már ment minden a maga útján. A cipővel folytattam. Igazi csajos, dögös pink cipő. Tininek való.


2016. 03.28.-án fejeztem be. Tartottam a két hónapos menetrendet.



Fehér keretet akartam fehér paszpartúval, ez lett belőle.


Így utólag már azt mondom, hogy elbírt volna egy paszpartút, de már mindegy. Nagyon szép így is. Mehet a keresztlányomnak. Lassan szülinap. :)

Megjegyzések