Tulip fairy- összegzés

Néha kell egy kis lazítás. Egy kis egyszerű minta ami nem bonyolult, gyorsan kész, hamar sikerélményt ad. London most már majdnem két éve ül az életemen. Mindössze 4 hónapig nem varrtam amikor a napraforgót csináltam. Előtte párhuzamosan, háttérbe szorulva varrtam a pillangóval, de tavaly szeptember óta már csak ő van az állványon.
Idén márciusban aztán belekezdtem a tündérkébe. Egy keresztszemes oldalon találtam rá a mintára, letöltöttem és neki is álltam. A kezdésről ebben a bejegyzésben írtam, remélem segítséget adott a kezdőknek, hogy hogyan is kell elkezdeni egy hímzést.
http://amina1973.blogspot.hu/2015/03/hogyan-kezdjunk-el-uj-himzest.html

19 szín, DMC fonalak. Említettem már, hogy a DMC a kedvencem, ha lehetőségem van rá, nem varrok mással. Rózsaszín alapra varrtam, mert ajándékba lesz egy kislánynak és úgy gondoltam így még bájosabb lesz. Az eredményt látva igazam lett.
Márciusban kezdtem el és gyorsan elkészültem a fejével, aztán egész nyárra félretettem. Szeptember 25.-én vettem elő újra és okt. 6.-án, tegnap befejeztem. A nettó varrási idő tehát kb. öt hét lehetett.
Aranyos minta, szerettem varrni. Egyszerű mégis nagyon bájos, azonnal megfogott és a szívemhez nőtt. Ebből a sorozatból egyébként még sok tündérke vár a sorára, hogy kivarrjam, mert egyik bájosabb, mint a másik. Nehéz választani közülük.
Jöjjenek a képek.

Első öltés

Ekkor tettem félre
Az állványon már gyors haladás látható

A szárnyak félkereszt öltéssel készültek

A szárnyakat félkereszt öltéssel kellett varrni. Ilyenkor arra kell mindig figyelni, hogy a félkeresztek ugyanabba az irányba dőljenek, mint az egész keresztöltések felső szála.  Mind keresztszemnél mind gobelinnél ez a legfontosabb szabály. Az öltések ugyanabba az irányba kell dőljenek. Mindegy, hogy jobbra vagy balra, de mindnek ugyanabba az irányba kell dőlni.

... és kész :)

Megjegyzések

  1. Nagyon bájos lett!
    Én most hatalmas képet varrok, de csak addig amíg tart a lendület, aztán 1 kicsike után újból nekiállok . Igazad van , kell néha egy kis kikapcsolódás.:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Már újra Londont varrom, jót tett ez a kis kikapcsolódás belőle. Újult erővel tértem vissza a nagy mintához. :)

    VálaszTörlés
  3. Csak ismételni tudom... nagyon édes a kis arca...Nagyon szép lett.. A nagy képek csak álom... de szeretem megnézni és figyelemmel kisérni...

    VálaszTörlés
  4. Sok ilyen mintám van még. Lesz még amit kivarrok majd. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése