London

No, vége a decembernek, eltelt egy újabb év. December hónapban szinte semmit nem haladtam a varrással, de januárban behoztam a lemaradást. Olyannyira, hogy a 10 mintalapból elkészült a negyedik. Le is vettem az állványról, mert haladni kell vele tovább. Kapott egy átvasalást és mehetett is vissza az állványra. Azért sokkoló volt szembesülni vele, hogy még mennyi van hátra. :D
Jöjjenek a képek.

Elkezdtem a telefonfülkét


Elkészült a telefonfülke


Elkészült a 4. mintalap


Nem úgy tűnik mintha haladnék vele :D


Már megint a Westminstert varrom

Megjegyzések

  1. De, úgy tűnik haladsz vele!
    Gyémántszemes: kinagyítva (IS) néztem a cicát és feltételezem élőben sokkal szebb ez a csillogó kép. Engem ez a technika annyira izgat, hogy egyik fotódról bemásoltam a keresőbe:SHAN SHI...és megtaláltam! Én is megrendeltem egy képet és nagyon várom!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy megtaláltad! Remélem tetszeni fog a technika. Tényleg egyszerű, gyorsan halad és mutatós. :)
      London halad, bár lassan. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése