London - Az állványon

A napraforgó finisében Londont teljesen félretettem. Most hogy elkészült, csak Londonra koncentrálok. Úgy számolom még egy éves munka vár rám. Mellette max kis képek készülhetnek pihentetésképp. Az állványra feltenni érdekes művelet volt mivel a vászon szélesebb, mint a keretem. Szerencsére nem merev kanavára varrom, ezért lehetett hajtogatni. Azóta gyorsabban is halad, jobban átlátható ami főleg a kontúrozásnál nagy segítség. Ez az első olyan képem ahol a varrással együtt kontúrozok is. Amikor kész egy épületrész, már varrom is a kontúrt. Rájöttem ez is gyorsít és nagy előnye, hogy nem a végén kell az egész képet kontúrozni ami rémálom lenne.

Állványon

Ez a kép pedig már egy hét varrás után készült róla. Szabin voltam pár napot, bekapcsoltam a turbótűket. :) Áll a Westminster egyik tornya. A legjobban annak örültem ezzel kapcsolatban, hogy amikor feltettem a képet a facere, nem írtam oda, milyen torony ez és egyből jött a hozzászólás, hogy " csak nem a Westminser?" Jó érzés, hogy nem csak szép, de felismerhető is.




Megjegyzések