Mi dönti el mit varrok?

Hogy mi alapján választok mintát?
Nos erre a kérdésre az lehetne a válasz, hogy azt a mintát választom ami tetszik és ezzel vége is lehetne a bejegyzésemnek. Csak hát persze ez nem ilyen egyszerű.  Született már írás az álomképekről illetve a felhalmozott képeimről és a mintagyűjteményemről is. Ezeket az alábbi linkeken olvashatjátok.

http://amina1973.blogspot.hu/2014/05/felhalmozott-keszleteim.html

http://amina1973.blogspot.hu/2014/05/par-kep-ami-megfogott.html

http://amina1973.blogspot.hu/2014/06/horcsogoles.html

Ezekben mind a de jó lenne, meg ha egyszer sok időm lesz álmok szerepeltek. Álmodozni jó dolog, de időnként dönteni kell, melyik legyen az a kép ami mellett a következő fél-egy vagy két évet tölteni akarom.
Van olyan kép ami a magam örömére készül. Ez a legkevesebb, eddig egy ilyen volt a szamuráj.

Van az a kép ami ajándékba készül. Itt nem az én ízlésem dönt. A megajándékozott személyisége, érdeklődési köre az ami számít. Ezekből több van, a pillangó, a divatbolond cica, motkány.... Szeretem ezeket a képeket is, ha az ember hónapokat tölt el egy ilyen alkotás mellett akkor kell, hogy legalább kicsit kötődjön ahhoz a mintához vagy a személyhez akinek készül.



Az érzelmek amúgy is fontosak szerintem. Egy-egy ilyen kép varrása hónapokat vesz igénybe és ez alaposan próbára teszi az ember türelmét. Utálom képet nem lehet varrni. Szeretni kell, kötődni hozzá még akkor is ha ajándékba készül és többé nem látjuk ha elkészül. Van olyan képem ami Németországba lett postázva, sosem fogom többé látni de nagyon szerettem varrni.

A harmadik kategória a "rendelésre" készített kép. Ezeket valaki más kéri tőlem. Az ő vágyát, ízlését tükrözi. Itt is jó ha teszik nekem is a kép, hogy könnyebben menjen a varrás de ez úgymond munka, az érzelmek mellékesek. Eddig két ilyen munkám volt, szerencsére mindkettőhöz kötődtem ezért könnyen ment a varrás. Ilyen képem a cappuccino és most a napraforgó.



Megjegyzések