Melyiket? - A döntés

Ebben a bejegyzésben feltettem egy kérdést.
http://amina1973.blogspot.hu/2014/05/fantazia-indiai-minta.html
Sok választ kaptam, mind a blogon mind a face-en. Ezúton is köszönöm mindenkinek aki tanácsot adott. Végül sikerült döntenem és bár sokan a Fantáziát ajánlották én a Lelki társak mellett döntöttem. Igaza volt annak aki azt írta, hogy ha félreteszem ott lesz a fejemben, hogy elkezdtem, elrontottam és félbehagytam. Ráadásul ez egy nagyon régóta meglévő minta, ajándékba kaptam barátnőmtől és úgy érzem most már ezért is ki kell varrnom. Hiszen pénzt szánt rá, rám gondolt amikor megvette nekem és hát szívem csücske ez a minta is régóta. Na meg a tény, hogy HAED. Egy HAED minta kivarrása úgy gondolom a keresztszemes varrás Mount Everestje. Minden mintájuk gyönyörű, kihívás és hatalmas munka. Meg akarom mutatni magamnak, hogy képes vagyok rá. Tehát a napraforgó után a Lelki társak kerül az állványra és pár évig ott is marad. :)

Lelki társak

Megjegyzések