Gyártók, tervezők, minták 2.

A mai tervező akit szeretnék bemutatni Thea Gouverneur. A hölgy ha jól tudom holland származású és eredetileg botanikus. Hogy hogyan keveredett a keresztszemesek világába arról nincs információm de ha esetleg valaki tudja, örülnék ha megosztaná velem.
Nagyon sok növényt ábrázoló mintája van ami nem meglepő de a számomra igazán különlegesek a városokat ábrázoló képei. A keresztszemesek világában ezek a képek feltűnőek nemcsak szépségük miatt hanem méretük okán is. Mindegyik kb 70x50 cm méretű vászonra készül. Két változatban kapható, 18 countos fekete aidával és 36 countos tört fehér hímzővászonnal. Akit érdekel, mi az a count és aida meg az itt repkedő szakszavak annak ajánlom figyelmébe az alábbi bejegyzésemet.

Én a tavaly nyári keresztszemes kiállításon "ismerkedtem" meg ezekkel a készletekkel. Mind nagyon szép, mind különleges. Elég széles a paletta, növények, állatok, városok, sportok, van választék. Még Sezame utca is van ha valaki arra vágyik.
 Teljes készleteket árulnak, ezekben minden benne van, fonal, vászon, minta, tű. Az árak igen változatosak 4-5 ezertől 30-40 ezerig. Egyik lelőhelyük az Éva Kézimunka bolt és webáruház. Aki tud másik lelőhelyet, ha gondolja jelezze nekem.

Természetesen ha már megtetszett, vettem is tőle egy készletet. Mivel a fiam is velem volt és ő Anglia "mániás" és én hagytam hadd válasszon, Londont hoztam haza. Még szerencse, hogy a kiállítás ideje alatt volt kedvezmény mert különben ott marad. Ez a kép majd a fiam szobájába fog kerülni.

London
A honlap ahol lehet gyönyörködni Thea készleteiben ez:

Megjegyzések