Melyiket válasszam?

Az indiai kép már szerepelt egy bejegyzésben az álomképek között. ( http://amina1973.blogspot.hu/2014/05/par-kep-ami-megfogott.html )  Most valósággá vált.
A facebook csoportunkban van egy játék, kampányolni lehet az általunk választott mintáért. Ha elég embert sikerül összeszedni megkapjuk az általunk választott kép mintáját. Mikor rám került a sor, nem volt kérdés, mit válasszak. A kampány sikerült és most egy újabb gyönyörű Hamza-minta boldog tulajdonosa vagyok és ha már minta és álom, tettem róla, hogy a kivarrandó készletek mellé kerüljön a fiókba. Megrendeltem hát és most szépen várja, hogy egyszer sorra kerüljön az állványon. :)
Persze most bajba is kerültem úgymond mert a napraforgó után a félbehagyott és elszámolt HAED mintámat terveztem varrni de hát ez elcsábított. Mindkettő kb egy éves munka és csak az egyik mehet az állványra. Még varrom Londont is, szóval szó sem lehet, hogy három nagy munkát vigyek egyszerre mert akkor egyik sem haladna. Nahát ez az én dilemmám. Melyik szépséget varrjam ki először?

Fantázia? vagy
Lelki társak?

Megjegyzések

  1. Drága Csilla!

    Nem tudom megkönnyíteni a helyzeted, mert mindig hasonló cipőben járok! :D De én mindig úgy döntök, ahogy a szívem diktálja, vagyis melyikre vágyom a legjobban, mert ha nem azt választom és becsületesen a már megkezdett mintát folytatom állandóan a másikon jár az eszem, amelyik a fiókban pihen és nem tudok teljes egészében az adott munkámra koncentrálni. Így előveszem azt, amelyik a legjobban csábít, elkezdem és be is szoktam fejezni, utána jöhet a "cserbenhagyott barátom".... De már az is előfordult, hogy becsületből a régebbi minta folytatását választottam és annyira belejöttem, hogy szépen befejeztem és jöhetett utána az új, az "elbűvölő" az elbájoló feladat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mercike!
      Pont ezért vagyok bajban. A sárkányos lány régi minta, régi álom. Ráadásul egy már elkezdett és sajnos elszámolt álom. A "becsület" úgy kívánná, hogy őt varrjam ki, ugyanakkor itt az "új szerelem". Gyönyörű, különleges. Pedig ha valaki én aztán rühellem az indiai mintákat de ez a szépia árnyalataival padlóra küldött. Szerencsére még van kb. két hónapom, hogy döntsek míg a napraforgó elkészül.

      Törlés
  2. Akkor nyugodtan hallgass a szívedre!
    Azzal kell foglalkozni igazán ami most a legnagyobb örömet okozná! Ha a színei a szemedet és a lelkedet gyönyörködteti, akkor teljes lelki nyugalommal kezd el azt! Téged egy kicsit már ismerve tudom, hogy előbb vagy utóbb, de a kis sárkánylány is elkészül! :)

    Múltkor, amikor a kis menyem ajándékát készítettem olyan gyönyörű, finom selymes fonallal dolgoztam, hogy valóban öröm ujjongás fogott el minden pillanatban, ahogy hozzáértem a fonalhoz ! A kézimunkát minél nagyobb örömmel készíted, annál szebb lesz és tudod, mindig mondom, hogy közben mágiát gyakorolsz, mert a boldog örömmel készített dolgaink megőrzik a boldogságot körülöttünk! <3

    VálaszTörlés
  3. A sárkányost...Mert amíg vissza nem bontod és helyre nem hozod, piszkálni fogja a lelked. Visszahúz...Lelassít...
    Egyébként meg, ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz! ;)
    (Klára vagyok, csak nincs türelmem a profilkijelöléssel vacakolni)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése