Barátnős tali

 Számomra nagyon fontosak a barátok. A mai világban még inkább és bár a netnek hála akár minden napi lehet a kapcsolat velük, nekem mégis fontosabb a személyes találkozó. Két fantasztikus barátnőmmel évente többször igyekszünk találkozni és ilyenkor vég nélkül csak dumálunk és mutogatjuk, hogy ki mit varr/varrt, kinek mik a tervei, hogyan halad az éppen aktuális munkájával és persze rengeteget nevetünk és hiszem, hogy mindhárman hetekre feltöltekezünk jókedvvel és szeretettel. Én biztosan. 

Az ilyen találkozókon mindig meglepjük egymást pici apróságokkal ami általában tea, csoki és egy pici kézzel készített apróság. Ez utóbbi főleg Dettire és Diára jellemző, én béna vagyok :D, de azért én is igyekszem valami olyat találni nekik amiről tuodm, hogy örömet szerez majd. 

Az én ajándékaim ez alkalommal többek között egy csodás kis dobozka Diától ami egyszerűen meseszép. és persze tea, csoki, gyertyák, egy csodás karácsonyi illatú kézkrém.





Megjegyzések