Vége...?

 Sziasztok!

2022 nem a blogról, nem a csatornáról, nem az oldalról és nem a csoportról szól. De még a varrásról sem. 

 Fogalmam sincs hogy miért. Több mint 9 éves a blog, majdnem ennyi az oldal. A csatorna és a csoport a legfiatalabbak. Elfáradtam, nem érzek semmi kedvet magamban egyikhez sem. 2020 választóvonal volt sok mindenben mindenkinek. Nekem is. 2021-ben még megyegetett valahogy, de idén konkrétan sehogy. A varrás sem. Valahogy semmi kedvem hozzá. 

El akartam mesélni nektek a Garden fairy átadásának történetét. Csak nem volt mit. Mert nem került átadásra. Mert akinek szántam még csak annyira se méltatott, hogy eljöjjön a találkozónkra és egy sort se írt, hogy bocs. Azóta se. Így nem kapta meg. Hazahoztam, felraktam a falra és nem szeretem. Róla szólt teljes 2020. Annyi mindenben volt első ez a kép. Örömmel készítettem és nem kellett neki. Még csak nem is tudja, mit kapott volna. Azóta se tudom, hogy mi történt és miért. És bánt. Több mint egy éve bánt a dolog. Most ezeket a sorokat írva látom csak, hogy mennyire rányomta a bélyegét mindenre. Főleg a varrással kapcsolatos érzéseimre. 

Ideje rendet tennem ekörül. Rengeteg érzelmet kell letisztáznom magamban és ideje átnéznem a varrószekrényemet is. El kell engednem dolgokat. Készleteket, vásznakat....be kell fejeznem képeket. Most sok a nem rendezett dolog ekörül, muszáj lezárnom, rendeznem a sorokat.

Hogy mi a blog/oldal/csatorna jövöje? Egyelőre fogalmam sincs. Csak annyit tudok, hogy nem akarom őket abbahagyni. Vagyis a csatornát igen, de a többit nem. Csak még nem látom az utat, nem látom, merre hogyan tovább. 

Talán újra csak varrnom kéne. És írni a varrásról....Talán annyi is elég lesz ha nem bonyolítom túl. Talán....



Megjegyzések

  1. Sajnos tudom, milyen érzés ilyen fogadtatásban részesülni, amikor szívvel-lélekkel-örömmel készítettél valamit, nagyon-nagyon sajnálom :(((
    Lehet, hogy érdemes lenne beszélni vele, nem tudom... Akár kiderül valami, akár nem, csak azért, hogy te le tudd zárni magadban :(
    Jó ötletnek tartom, hogy vissza az alapokhoz. Akár úgy is, hogy elkezdesz újabb kisebb/nagyobb készletet, amelyikhez kedved van, új készletet elkezdeni mindig boldogság. Aztán talán több kedved lesz befejezni az eddigieket...
    ❤️❤️❤️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése