Francia bulldog

Videóban már bemutattam a kész művet, de ideje írni is róla.
Ezt a kutyust még az e-kuckó webáruházban vettem akciós áron. Lengyel cégről van szó, egyáltalán nem ismertem őket szóval zsákbakutya volt, de bíztam a szerencsémben és nem bántam meg.
A kollekció három darabból áll én ezt az egyet vettem meg. 14 coutos aidát és Madeira fonalat adtak hozzá. Nincs bajom a Madeira fonalakkal csak sajnos nálunk nem igen elterjedt, nehézkes hozzájutni. Kár mert szépen kis tasakokba csomagolva árulják a fonalakat, így nem koszolódik, nem gubancolódik ugyanakkor nem túl környezetbarát. Szép, nem túl fényes fonal, nem gubancolódik, de picit szöszölődik. Szerettem varrni vele.
A kutyust hét színből kellett összerakni. Nem voltak kevert színek, semmi franciacsomó, nem voltak csak egész öltések, így gyorsan haladtam vele.
Bruttó varrási idő 2019.05.01.-07.09.
Nettó varrási idő: 10 nap.
Azon sokáig agyaltam, hogy mi legyen belőle kép vagy más végül párna lett. Igaz ettől az ötletemtől féltem egy kicsit, mert varrásban bénácska vagyok. Nagyon sokat gombostűztem, igazítottam, vasaltam, hogy tényleg flottul nézzen ki, főleg mert ajándékba szántam. Ez okozta a másik dilemmát. Férjem egyik kollégájának szántam akinek francia bulldogja van, de már elkezdtem a képet amikor a kutyus váratlanul meghalt. Így befejeztem a képet, de sokat vacilláltam, hogy odaadjam-e, nem akartam sebeket feltépni, fájdalmat okozni. Végül odaadtam és sikere volt. a fiatalember jól fogadta, meglepődött, meghatódott, de úgy láttam örült neki. :)





És akkor a végeredmény amire bevallom nagyon büszke vagyok. :)


A Facebook albumban további képeket is találtok:

https://www.facebook.com/pg/Amit%C5%91l-m%C3%A1r-a-szemem-is-keresztbe-%C3%A1ll-732538600123292/photos/?tab=album&album_id=2259281394115664

És a videó amiben bemutatom:

https://www.youtube.com/watch?v=qgyCs8XcISI

Ahol megvehető:

http://www.e-kucko.hu/webshop/index.php?main_page=product_info&cPath=65_72_351_458_460&products_id=16052

Megjegyzések