HAED

A HAED mintámmal nagyon lassan haladok. Ez lett volna az a kép amin megtanulom a parkolásos technikát. Rengeteg utánajárás, videónézés előzte meg a projektet és igen lelkes is voltam, hogy akkor ezt én most megtanulom. Nos, a tanulás folyamata döcögős volt, de nem ment rosszul. Ugyan csak az elején vagyok még a képnek és így kevés színnel kell dolgozni, de azt már nem fogom megtudni, hogy milyen is ez a technika amikor 40-50 színt parkoltat az ember. Ugyanis lemondtam róla. Hogy miért? Több oka is van. Az egyik, hogy lelassít. Az állandó tűcsere borzasztóan lassít. Megpróbáltam, hogy több tűvel dolgozom, de az nem vált be, mert Ízisz állandóan piszkálta a fonalakat amikor félre volt téve az állvány és félő volt, hogy vmelyik tű beleáll. Így maradt, hogy ki-be fűztem a tűt ez viszont nagyon frusztráló volt egy idő után. A másik ok pedig maga Ízisz. Borzasztóan élvezte a logó fonalakat és gyakorlatilag állandóan az állvány körül sündörgött. Hiába takartam le az csak olaj volt a tűzre, még jobban érdekelte. Félő volt, hogy a nagy mancsolásban beleakad a körme az anyagba és elszakítja így végül feladtam és visszatértem a megszokott színenként haladáshoz. A sebességem megduplázódott és a macskám képzeletét sem izgatják többé a fonalak én meg nem kapok idegösszeroppanást. Mindenki jól járt. A parkolásos technikát pedig meghagyom azoknak akiknek vagy nincs macskájuk vagy ha van nem olyan hiperaktív, mint Ízisz. :D

még egy mintalap sincs kész, de mostantól haladósabb lesz

Megjegyzések