Rudolf helyett Sündolf :D

5. nap készen van

Az Xplus webáruház nemrégiben nyitotta meg virtuális kapuit és többek között olyan orosz tervezők mintáit, készleteit hozta el nekünk akik mintáit eddig mi csak Pinteresten vagy Instagramon csodálhattuk meg, de mostantól ki is varrhatjuk!
Az egyik nagy kedvencem Anna Petunova tervező és természetesen nagy örömmel csaptam le pár mintájára. Kisebbek, nagyobbak is vannak köztük, én szülinapomra leptem meg magam párral. A videót ezekről a mintákról itt találjátok.


Az egyik kis mintának nem is tudtam ellenállni és rögtön neki is fogtam, hogy még karácsony előtt kész legyek vele. Tündéri, bűbájos kis minta viszonylag sok színnel (12). Direkt ehhez a képhez gondoltam, hogy kipróbálom a DMC új csillogós fonalát az Etoilt és két színt a 444.-est és 666.-ost ki is cseréltem benne. Illetve a 666-ost csak félig, mert a süni cipője maradt az eredeti pamut, de az ajándékdobozok és a mikulászsák az Etoil-val készült. Megérte a csere, mert ez a fonal mesés. Csillog, ragyog, de nem érdes, nem csúszik, nem mászik, nem gubancolódik, mint a metálfonalak amik ugyan szintén gyönyörűek, de kész rémálom varrni velük. Érdemes kipróbálni őket.
Maradék 18 countos aidát választottam hozzá, nem bántam meg, nagyon finom, apró öltésekkel sztem szebb ez a minta, mint 14 counton pl.
December 6.-án neki is fogtam és nagyon gyorsan haladtam vele. Mai napon 12.17.-én tettem le a tűt és lettem kész vele. Ebből összesen 5 napot varrtam, átlag nyolc órát/nap szóval kb 40 óra alatt készült el. Ma kimosom, kivasalom és a ráma lesz a kerete.
Most pedig jöjjenek a fázisképek. :)


fonalak bobinázva, minden előkészítve


1. nap

2. nap


3. nap


4. nap




Megjegyzések

  1. Nagyon cuki lett :-)))

    Hű, most elkezdtelek rémesen irigyelni, öt nap alatt 40 órát hímezni :o

    Velem egyetlen egyszer történt hasonló, amikor még nem születtek meg a lányaim, és határidős hímzést kellett leadnom egy magazinba, hogy kivettem egy szabadnapot, és megállás nélkül hímeztem reggeltől estig. Készen is lettem vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt teszi a szabadnap meg amikor hétvégén is dolgozol és nincs munka. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése