Lila-zöld szépségem

Újrakezdtem!
Írtam róla, hogy Íziszem volt oly kedves és tönkretette, de emiatt már egyáltalán nem haragszom, mert így lehetőségem nyílt egy sokkal szebb anyagon újrakezdeni. Ráadásul a színek is változtak, mert itthon csak egy színem volt meg és a többit vennem kellett. Viszont amikor bementem a boltba egy lerabolt DMC állvány fogadott, de nem akartam fonalak nélkül távozni ezért a minta alapján összeválogattuk a színeket az eladóval. Sokkal szebb és izgalmasabb lett a végeredmény, mint amit vártam, igaz a megadott színekkel köszönőviszonyban sincsenek.
Íme:

Hát nem gyönyörűek?

Bobinán


A képeken látható az anyag is, egy gyönyörű zöld 28-as hímzővászon. Sajnos a kép nem adja vissza színét, de tényleg mesés és nagyon passzol a fonalakhoz.
Szóval varrom újra az én lila-zöld szépségemet és ezúttal ügyelek, hogy Ízisz ne férjen hozzá.

Megjegyzések